Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

thansk for the help, i own you one ( Dalia )

Go down

thansk for the help, i own you one ( Dalia ) Empty thansk for the help, i own you one ( Dalia )

Indlæg af Conall Tors Apr 23, 2015 6:27 pm

tidspuntk: 19:21.

omgivelser: fulde pirater da more sig, og forskelige pirat kaptajner da sidder i hver deres hjørne med deres mandskab.

tøj: sine brune læder støvler billige, sorte pose bukser, en sort ærmeløs trøje med sine læderemmer over ryg og bryst med sin tunge irske stridsøkse i hylsteret men dog klar til hurtigt at blive trukket, sin irske bandana i grøn og gul.

våben: Bigby ( stridsøkse ).

Conall var endelig kommet til pirat byen, og nød stedet, han tjente hurtigt gode penge, selv om han ikke søgte et mandskab at være hos, han vidste hvilket et han ville være på, men nu ledte han bare efter dem, og han håbedet at finde dem på Den Lodne Fisk, og da han dukkede frem, viste det sig at der ikke var nogen af dem, så han satte sig bare til og drikke og æde alene, så udover det hele, nød musikken, og havde fået flere tilbud fra tøser om dans, som han havde afslået, han var en ældre fyr, men han morede sig sandelig, snakkede af og til med nogle da kom over i baren for at købe, men ellers passede han bare sig selv, dog fik den store irlænder en del blikke, da han ikke just var en bette fyr.
dog fik en kendt person ham til og spidse øre, Kaptajn Dalia? han's redning's kvinde? han rejste sig op og bundet sit krus og hamrede det i bar bordet for og bevæge sig imod kaptajn Dalia's plads med hende's mandskab.

den enorme mand bevægede sig imellem de forskelige pirater, og bevægede sig fortsat imod hende's bord, for at komme nærmere ,og han så de forskelige besætning's medlemmer fra andre steder kigge på ham, dog da han kom ret tæt på, hvis nogen stoppede ham, ville de simpelt blive løftet ham og skubbet til side, han kom dog frem af for til sidst at sige ''Kaptajn Dalia? måske husker du mig ikke, men du reddet mig for 1 år's tid siden! må jeg byde på en øl?'' hvis nogen af dem ville true ham, ville han simpelt lægge hånden på sin økse, Bigby, for og se rundt på dem om de ville tage kampen, eller om han måtte byde deres Kaptajn en øl.
Conall
Conall

Antal indlæg : 31
Join date : 23/04/15
Opholdssted : hvor min kaptajn siger jeg skal være.

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum