Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

you are mine for one night.. can you take it? ( maya ) XXX.

2 deltagere

 :: Tortola :: Road Town

Go down

you are mine for one night.. can you take it? ( maya ) XXX. Empty you are mine for one night.. can you take it? ( maya ) XXX.

Indlæg af Conall Tors Apr 23, 2015 6:01 pm

tidspunkt: 21:00 ca, ikke helt sikker.

omgivelser: bordellet i road town, hvor tøserne gik rundt og flirtedet med de forskelige mænd da var kommet for og købe deres ydelser.

tøj: brune billige læder støvler, sorte pose bukser, en ærmeløs trøje med læderemmer over brystet hvor en tung irsk stridsøkse hænger på ryggen, og sin irske bandana i grøn og gul på hovedet.

våben: Bigby ( han's økse ).

Conall havde vandret omkring i Road Town, og lavet små jobs, men han var kommet her til fra en handel's by længere væk, med karavane, hvor han havde været vagt, da han endnu ikke var en del af en pirat besætning, men han havde hørt om en som han nu søgte, men han mærkede en underlig følelse han ikke havde følt i et stykke tid, lysten efter en kvinde, og det skulle stilles NU!. så han spurgte efter nærmeste bordel, for at bevæge sig imod det.
han dukkede sig roligt ind da han nåedet frem, for at dukke sig og gå ind, han søgte bordel mutter eller fatter, som viste sig og være en ung pige da kom over til ham, og han spurgte ind til priser, og hva han søgte, det vidste han så ikke, så han kradsedet sig i baghovedet, og sagde med sin irske accent, overrask mig, og hun smilede flirtende, som fik ham til og smile som et rovdyr, og da han havde betalt, fulgte han med en ung pige, som gik oven på, og over til en dør, og bankede på, for at kigge ind, og forklare at en hvis Maya som pigen i rummet åbenbart hed, havde en kunde, for at rykke til side, for at lade den store irlænder træde ind, og lukkede døren.

Han kiggede kort rundt i rummet, for at kigge på den unge Maya, han sagde intet, men gik over til et bord, og tog sin læderem af og lagde den tunge økse på bordet, for at vende sit blik imod den unge Maya, og underveje sine muligheder, før han sagde ''hmm.. hvilket tjenester yder du?'' det han mente var, hva var hun villig til og gøre, hun var dog smuk, intet der, og han mærkede sit lem i bukserne være klar, hårdt og stift, han lagde de store overarme over hinanden, og så roligt på den unge maya, ventende på svar og hende's træk.
Conall
Conall

Antal indlæg : 31
Join date : 23/04/15
Opholdssted : hvor min kaptajn siger jeg skal være.

Tilbage til toppen Go down

you are mine for one night.. can you take it? ( maya ) XXX. Empty Sv: you are mine for one night.. can you take it? ( maya ) XXX.

Indlæg af Maya sittha Tors Apr 23, 2015 7:35 pm

Dette var en af de dage der bare var døde. Hun havde haft 2 kunder indtil nu, og denne nummer 2 var ikke ligefrem noget at råbe hurra for. Maya tog sig selv i at tænke på alt muligt andet imens. Hun lå der på ryggen, og gloede op i loftet, mens hendes indlærte sætninger og støn kom som de plejede med en hver kunde.
Og denne mand var så fuld at han ikke engang lagde mærke til at hun overhoved ikke var til stede.

Pludselig bankede det på døren. Maya rettede sig en smule op. "JA?" sagde hun blot, og døren blev åbnet. En af de andre piger på stedet, der styrede det i dag, da egeren var ude. "May der er en kunde til dig! Kan du blive færdig?" sagde hun blot. Maya nikkede bare. Manden der åbenbart ikke havde lagt mærke til at Maya og den anden pige havde ført en samtale i mellem tiden blev stoppet, og Maya sagde at tiden var gået. Manden var så fuld at han ikke engang tænke over det. Han rejste sig bare og tog sit tøj på. Hvorefter han vinkede fuldt til hende. "Vi ses en anden gang May!" brummede han lidt. Maya smilede til ham "Kom godt hjem Thomas"lød det bare sødt fra hende. Han var nu ikke så slem, han havde det bare med at drikke sig alt for fuld.

Maya rejste sig fra sengen, og trak en morgenkøbe i satin på. Hun gik ud på et lille badeværelse blot for at vaske sig. Der var intet ved at være sammen med en pige der lugtede af en anden mand.
Lidt efter kom hun ind i rummet igen, og blev mildest talt lidt overrasket over den mand der stod i hendes værelse nu.

Hun lænede sig op af dørens åbning. Med et lidt tilfreds smil, betragtede ham mens han lagde øksen. Hun smilede over det han spurgte om, hvorefter hun flyttede sig fra døren, og gik over mod ham. Hun stoppede foran ham, og lod forførende sine hænder kærtegne hans brystkasse, hvor efter hun lod dem glide ned mod hans trøjes kant, og trække lidt op i den. "hvad vil du gerne have jeg gør... er spørgsmålet vist nærmere?" sagde hun forførende mens hun begynde at trække ham hen mod senge.
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

you are mine for one night.. can you take it? ( maya ) XXX. Empty Sv: you are mine for one night.. can you take it? ( maya ) XXX.

Indlæg af Conall Tors Apr 23, 2015 8:53 pm

Conall fulgte roligt med i hva da skete, mellem den unge tøs og May, han fulgte stille med i hva da skulle ske, nysgerrig, han så dog på den fordrukne fyr Thomas, som gik ud, han trak på skuldrene, generede ikke ham, han var her for en ting, og det skulle han sandelig nok få, han så efter Thomas, med et lille smil, for at gå ind da den unge bestyrerinde lod ham komme ind, men mest fordi han bare smuttede forbi hende.

Han havde bemærket døren lukke i ud til det lille badeværelse, og stod roligt og ventede, ville ikke forstyrre hende i hvad hun nu end skulle gøre, han så dog på hende's overraskede udtryk, og så ned af sig selv, og trak på skuldrene.

Han så kort på hende da hun lænede sig op af døren, så det lille tilfredse smil, han fulgte hende vagtsomt med øjnene, som en da alt for vant til og blive angrebet, han fulgte dog hende's hænder på sin brystkasse, han lod hende trække op i han's trøje, han lyttede til hende, lagde sit hoved på skrå, for at sige enkelt ''finder du ud af, for jeg tager normalt selv'' mere sagde han ikke da han fulgte med hende, men uden varsel løftede hende op så let som ingenting, og gav hende et klask bagi, for at lægge hende på sengen, og tage silke morgenkåben af hende, for at se nysgerrig på hende's krop, han tog roligt sit tøj af, for at sprede hende's ben, og sætte sig mellem hende's ben, med lemmet uden for hende's skede, klar med sit fine 18.5 cm's lem, han så kort på hende for at glide roligt op i hende, læne sig hen over hende, og nappe hende let i brystvorten, for at starte blidt ud, imens han langsomt rykkede længere op i hende, han så dog ud til og kede sig temmelig meget, selv om han nød hende's varme indre. dette skulle peppes op.

uden varsel, hamrede han op i hende med et gevaldigt ryk, og nappede let i hende's brystvorte stadig dog, hvis hun peb eller sagde noget, ville han simpelt ignorer det, og hvis hun prøvede og skubbe ham af, ville han tage fat i begge hende's arme og vride dem om bag hende's hoved, ved hjælp af ren muskelkræft, for at fortsætte sin lidt halv voldsomme hamren oppe i hende, og efter den stilling i lidt tid, trak han sig ud, dog ikke kommet endnu.

Han holdt hende nede, for at vende hende rundt, så hun lå på alle fire, hvis hun altså holdt sig oppe, for og sprede hende's ben, stille lemmet ude for skeden, og glide ind igen, for at tage hende som en hund, holdt hende nede hvis hun kæmpede imod, da han stadig var rimelig voldsom, han så dog tænkende på hende's bagdel, for og smække hende hårdt i bagdelen, imens han hamrede i hende for fuld smadder, han så dog tænkende på hende, for så efter en lille små 20 minutter's tid igen, at trække sig ud, for og se sin sæd løbe ud af hende, han rejste sig roligt op og så kort på hende ''du er stadig min, i laaaaannnngggg tid endnu'' mere sagde han ikke, før han gik over for og tage sig et glas vand, og drak det hurtigt, for at vende sig imod May, med et tænkende blik, og sagde roligt ''kan du sutte?'' mere sagde han ikke, så bare spørgende på hende.
Conall
Conall

Antal indlæg : 31
Join date : 23/04/15
Opholdssted : hvor min kaptajn siger jeg skal være.

Tilbage til toppen Go down

you are mine for one night.. can you take it? ( maya ) XXX. Empty Sv: you are mine for one night.. can you take it? ( maya ) XXX.

Indlæg af Maya sittha Tors Apr 23, 2015 11:44 pm

Det var ingen grund til at være beskeden. Denne mand var høj og bred som bare fanden. Men hvad pokker? Han så godt ud, og i det mindste var hun da ret sikker på at han ikke ville være lige så kedelig som stakkels Thomas.
Hun smilede flirtende da han fulgte med hende hen mod sengen. Men kom med en forskrækket lyd da han pludselig løftede hende op, og et form for gisp da Han smækkede hende bagi, hvilket fik hende til at blive lidt irriteret. Da hun mærkede sengen under sig, så hun blot en smule undrene på ham. Hvad var det lige for en opførsel. Hun så en smule overrasket ud da han begynde at tage morgenkåben af. Hun var bestemt ikke vandt til mænd der var SÅ handle kræftgie. Hun lagde mærke til da han betragtede hendes krop, hvilket blot fik hendes til at lægge sig rigtig ned. Så han nemmere kunne se. Hun betragede ham som han begynde at tage sit tøj. Det var bestemt ikke dårligt det hun så. Hun kunne ikke helt lade vær med at smile indvendig Det er ikke kun hans krop der er stor tænkte hun for sig selv.

Hun mærkede hvordan han sprede hendes ben, og hjalp selv til, og gjorde plads til ham mellem sine ben.
Der kom et tungt og lidt dybt suk fra hende, da hun mærkede ham glide op i sig. Hun lagde armene om hans nakke, som han lænede sig ind over hende. Okay dette var bestemt en følelse man skulle vænne sig til. Hun følte sig næsten fyldt ud, og det var ikke hver dag hun fik lov til at prøve det.

De små nap, nev lidt, men var bare pirrene på en god måde. Hun bed sig lidt i læben, i takt med at der kom nogle lyse støn fra hende. Normalt var disse bare inprogrammerende støn, nogle der kom automatisk, men disse var faktisk rigtige. Det kunne ikke rigtig undgås.

Der kom et højt og lidt skingert støn fra hende da han pludselig besluttede sig for ham hamre sig hårdt op i hende. Hans nap blev også en tand hårde, og da han valgte at fortsætte med denne fremgangsmåde, satte hun hænderne mod hans skuldre, og prøvede lidt at skubbe ham væk. "Hey Makker slap lige af!" sagde hun temmelig bestemt.
Hun mærkede hvordan han tog fat i hendes hænder og tvang dem om bag hendes nakke. "Slip mig!.... Stop det så!" sagde hun flere gange mere og mere vredt.

Hun mærkede hvordan han trak sig ud, og hvordan han ret voldsomt vende hende rundt. Hun prøvede at flytte sig og komme op, men hun mærkede hvordan han holde hende nede.
Igen mærkede hun hans lem trænge op i hende. Og som han begynde at hamre op i hende, Kom der nogle høje og også en smule smerte fylde støn fra hende. Der kom et skrig fra hende da han smækkede hende. "Fjern dem!" råbte hun af ham flere gange, og vred sig for at komme fri.

Det var de længste 20 minutter hun nogle sinde havde prøvet. Og til sidst havde hun brugt så mange kræfter på at komme fri, at hun ikke orkede andet end at stønne. Ind i mellem vred hun sig dog, tors hun vidste at hun nok ikke kom fri
Da han kom kunne hun tydeligt mærke det, og da han endelig tak sig ud. Kunne hun mærke hvordan hun sank sammen i sengen, hun hev efter vejret. Hvad gik der af denne mand. Hun vende sig mod ham da han sagde at hun var hans Lang tid endnu.

Hun rejste sig vredt op "Det tror jeg ikke!... Skrid med dem!" sagde hun vredt, og ville rive døren op og bede ham gå. Men da hun tog fat i døren, var den låst, udefra.
Maya så ned mod døren, og opdagede at nøglen var taget fra indersiden. Hun rev i døren et par gange.
Pigen der havde vist Conall ind, havde låst, for at Maya ikke Bakkede ud.
Hun så på ham da han spurgte om han kunne sutter. "er de sikker på at de tør det?" sagde hun med en truende stemme.
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: Tortola :: Road Town

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum