Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeg ved måske noget - Maya sittha

2 deltagere

 :: Tortola :: Road Town :: Havnen

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Thor Lør Apr 25, 2015 8:04 pm

Vejr: lette sky, varme i vejret.
Tid: 20:00
Omgivelser: det der nu er på en havnen.

Thor var kommet i haven sent igår, han havde sovet det mest af dag væk idag, da det havde være nogen hård dag til sø, men så var livet nu som pirat samtid var det spænde og fik set meget af verden, an på hvor lang væk men sejle selvfølgelig, han havde iklædt sig sin ærmeløs skjorte i brun og en vest ud på som var lidt mere brun end skjorten, udover det nogen sort stof bukser, hans støvler hvor han havde sin en kniv i, ved hans en side sat hans holde til sin sabel, hans brun hat sat på hoved af ham, hans halv lang hår stikke ud under hatten, han kiggede kort rundt med sine brune øjne da han var kommer ned fra skibet som han var første styremand på, (Porcelain Black)

han gik rolig lidt længe ind på havnen for at undersøge hvad der var at giv sig til her i by, han lugte kort til sig selv, han skulle finde et sted han kun få et rigtig bad og bliv ren, han gik lidt længe frem og fandt en mand som skulle at arbejde, "hvor finde jeg en kro hen eller et andet sted med alkohol" spurgte han mand om, mand vend sig om mod thor og åben mund for af hvis at han mangle tunge og der ved mister evne til af tale.

Thor løfte kort hånd som undskyld for af havde forstyrre ham, han gik rolig videre og kiggede lidt rundt, hans 190cm gjort han kun ser ind over de mange kasser som skulle på havnen, men ikke nok til at han kun ser noget skilt om hvor han kun finde de forskellig ting hen her i by.
Thor
Thor

Antal indlæg : 27
Join date : 20/04/15
Opholdssted : På Porcelain Black (skib)

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Maya sittha Lør Apr 25, 2015 8:17 pm

Det var en temmelig stille dag. Det var dejlig varm stadig, selvom klokken var omkring 20.00. Maya havde for en gang skyld fri denne aften. Hun havde derfor valgt at gå en tur. Det var dejligt at komme lidt væk fra kroen.
Hun gik langs havne kanten, så på de mange skibe der var kommet ind, der var ved at blive læste af fra. På dem der var ved at få læsset nye ting ombord. Der var godt humør på havnen, det var også noget af det der fik hende til at gå her ned.

Mens hun gik der og kiggede ud over vandet, var der pludselig en der fik skubbet til hende, så hun var ved at snuble. Men der var noget hun stødte ind i. Eller nærmere nogle. Maya stod helt op af en, og af ren refleks havde hun braget fat i noget, der viste sig af være en trøje. Hun kiggede op på personen, der viste sig at være en mand. Og en lidt høj mand oven i købet. Han havde brunt halvlangt hår, der sad og strittere ud under hans hat.
Maya rettede sig lidt hurtigt op. "oh.. det beklager jeg!." undskylde hun stille. Hvorefter hun børstede en smule af sin kjole, og så undskyldende på ham igen.
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Thor Lør Apr 25, 2015 8:28 pm

Han kun godt ser at der var gang i den her ned på havnen men når han kiggede ind mod by så der rimeligt dødt ud, han gik og kiggede sig lidt rundt som nok også var klar til at han ikke så at der kom en kvinde går, normal vil han havde noget af havde flytte sig men end han fik ser sig for var hun vælte ind i ham og tager fat i hans vest, han rakte sin en hånd ned til hende for at hjælp hende op af stå, "det gør ikke noget, men de kan måske hjælp mig med at finde en kro, hvor det er mulig at få sig et bad" sagde han og kiggede ned på hende, han havde mærke efter om han stadig havde sin punge med sin mønter i mens han snakke, men det havde han så var der ikke nogen problem i nu.

Han rakte rolig sin hånd frem for af hils på hende, "Thor er navnet og deres er" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han håbe lidt at hun vidste vej eller kun vis ham der over, det kun være endnu bedre hvis hun gjort det men det finde han nok ud af om lidt, han kun lige så godt også få noget af spise hvis det var en kro han kom over på, noget af spise og noget af drikke så et bad, det vil han sætte pris på at få.
Thor
Thor

Antal indlæg : 27
Join date : 20/04/15
Opholdssted : På Porcelain Black (skib)

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Maya sittha Lør Apr 25, 2015 8:46 pm

Maya blev noget flov, normalt havde hun meget gode reaktions vener, og hun ville bare blive puffet til, men her blev hun jo ligefrem skubbet ind i ham.
Hun så på hans hånd, og tog imod den for at komme op. Hun så på ham og kørte en lok hår om bag øret mens han talte. Hun så på ham da han spurgte efter en kro. "Uhm.. jeg er selv på vej tilbage!.. Så jeg kan godt vise dem hvor det er" sagde hun med et smil.

Hun så ned mod hans hånd da han pressenetrede sig hun rakte roligt hånden frem og tog hans "May" sagde hun stille. Hun kende ikke denne mand, så han behøvede ikke vide hendes sande navn. Det var der ikke ret mange der kende, og sådan ville hun gerne beholde det.
Hun smilede til ham "denne vej" sagde hun, og begynde at gå ind mod byen, mens hun ikke helt vidste hvad hun skulle sige til ham. Derfor sagde hun ikke rigtig noget.
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Thor Lør Apr 25, 2015 8:56 pm

"det må de meget gerne" sagde han og kiggede kort ned på hende, han gad hende et fast håndtryk, ud af det gjort ondt på hende, han var stærke end han lige ser ud takke være de mange år i en smede, han begynde at gå efter hende da hun begynde at gå, han nikke kort til hendes navn, noget sagde ham at det ikke var hendes rigtig navn men tog sig ikke mere af det, han gik rolig lidt bag hende og kiggede sig lidt rundt engang imellem, så han bedre kun huske vej tilbage til havnen/skibet, når han skulle tilbage til skib.

"er de fra byen" spurgte han og kiggede på hende og smiler rolig, han kun lige så godt prøve at holde en samtale igang selvom det kun være lidt svært nogen gang, han gik rolig videre sammen med hende, han kun godt ser af nogen af de mænd de gik forbi for at kom til kro, kiggede mærke på ham og hende, som der var noget galt i at han gik sammen med en kvinde, han tog sig ikke ynder af deres blikke selvom det var mærkelig, hun havde ikke tilbud ham noget så han gik ikke ud fra at hun var en prostitueret, men det kun jo godt være at hun var det og havde fri, har så nogle overhoved fri enlig.
Thor
Thor

Antal indlæg : 27
Join date : 20/04/15
Opholdssted : På Porcelain Black (skib)

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Maya sittha Lør Apr 25, 2015 9:13 pm

Maya Sagde ikke så meget. Hun lagde mærke til de mange blikke, og kunne ikke helt lade vær med at føle skyld over at andre så på Thor på denne måde. Han vidste jo ikke hvad hun var, og kunne derfor ikke vide hvorfor folk kiggede så underligt på dem.
Hun vende hovedet og så på ham da han spurgte om hun var fra byen. "ja... jeg er opvokset her" sagde hun med et smil. Især da hun tænke tilbage på sin barndom.

Efter lidt tid var de ved kroen. Maya viste ham indenfor. Da hun kom ind så hun over mod baren. "De kan bestille hvad de vil have at spise og drikke" sagde hun med et smil, men nåede ikke rigtigt at sige eller gøre mere, før en dame, der bestemt var lidt for overvægtig kom over og tog fat i Maya, ikke hårdt dog. "May dog!.. hvad er det for en flot ung mand du har med?" Maya så på damen da var kro mutter. Hun smilede lidt undskyldende til Thor, og så, så på damen "han spurgte om vej, han ville gerne have noget at spise og et bad" sagde hun med et smil.
Kro mutter, betragtede Thor, på en måde er ligenede at hun kunne spise ham. "Jamen hvorfor sørger du så ikke for at vores unge fyr her får noget at spise, og bag efter han du vise ham op til et af værelserne så han kan få lov at få sit bad" sagde hun og puffede lidt til Maya for at hun skulle gå op og hente mad.
Maya så på Thor "Uhm.. sæt dem bare.. jeg skal nok komme med noget til dem" sagde hun med et smil. Og gik op til baren, og snakkede kort med kro manden.
Efter ikke ret lang tid kom hun ned med noget mad, og et krus med øl. Hun så kort op mod bare, og efter et blik fra kromutter, trak hun stolen overfor ham ud, og satte sig.
"uhm.. er det første gang de er her?" spurgte hun stille.
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Thor Lør Apr 25, 2015 9:29 pm

han nikke kort til det hun sagde med at hun var opvokset her i by, "så må du kender by godt" sagde han og smiler kort til hende, han gik med hende ind på kro og kiggede på en dame som kom over til hende, dame var lidt overvægtig men kender may godt lyder det til, han tog selv ellers ikke af dame på den måde hun kiggede på ham på, han gik over og tog plads ved et tom bord og tog sit hat af og lad den på bordet, det tyder mere og mere på at hun godt kun være en prostitueret, på den måde dame snakke til hende på og sat hende igang med at finde mad til ham og få ham i bad bagefter, han tog imod mad og øl som hun kom med og smiler kort da hun sat sig ned overfor ham.

"nej har været her før, man det er nogen år sig, hvorfor da" spurgte han og kiggede kort på hende end han begynde rolig af spiser af den mad hun havde giver ham, han tog en tår af sin en øl engang, han kiggede kort rundt end han vendt blikke tilbage på hende, "undskyld jeg spørge men er du prostitueret, bare den måde mænd i by kiggede på mig og dame da vi kom ind" spurgte han og kiggede på hende, han var ikke dum men det kun godt være at hun bare var en tjener som var løs på den, "er det mulig at få en flaske rom med op i badet som men ikke trøste og hvor meget skal jeg betale for mad, øl og en flaske rom" spurgte han lidt efter og kiggede kort på hende og smiler svagt.
Thor
Thor

Antal indlæg : 27
Join date : 20/04/15
Opholdssted : På Porcelain Black (skib)

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Maya sittha Lør Apr 25, 2015 10:12 pm

Maya nikkede til det han sagde. "jeg kender hver eneste gyde i denne by.. jeg har altid boet her.. og kommer sikkert altid til det." det sidste lød nu en smule mere opgivende. Maya havde altid drømt om at rejse væk. Men det ville ikke blive til noget.

Maya smilede da han tog imod maden. Hun trak på skuldrene da han spurgte hvorfor hun ville vide om han habde været der før."De kende ikke byen.. det kunne være det var deres første besøg her" sagde hun med et smil, hvorefter hun betragtede ham. Men smilet forsvandt da hun hørte hans spørgsmål. Hun lænede sig en smule tilbage i stolen, hvor hun før havde siddet med albuerne på bordet. Hun bed sig lidt i læben. "det er vidst det man kalder det ja.." sagde hun så. Hun så på ham. "men bare rolig.. jeg har ikke i sine at tilbyde mig.. jeg har fri" sagde hun roligt. Selvom hun egentlig var blevet sat på arbejde nu.
Hun nikkede da han spurgte om han kumme få en flaske med. Hun tænkte sig om da han spurgte hvad et ville koste. "15 pund vil jeg tro" sagde hun roligt.
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Thor Lør Apr 25, 2015 10:27 pm

han nikke kort til det hun sagde som svar på det, han havde ikke så meget af indvende til det og alligevel havde han mad i mund, han tog en tår af sin øl og lukke kort sine øjne, "det kan de havde ret i men som sagt er det ikke" sagde han og kiggede kort på hende og smiler kort, "det er det hvis, medmindre de kan et andet ord for det" sagde han og spise resten af sin mad og tog derefter en tår af øl, han havde stadig lidt øl tilbage, hvor han læner sig tilbage på stol, han stille øl fra sig og tog sin punge frem, hvor han tog nogen mønter og rakte derefter hånd frem, for at giv hende mønter han havde i hånd, han drak resten af øl da der alligevel kun var en mund fuld tilbage.

han tog sin hat men tog den dog ikke på hovedet, "er mit bad klar og en flaske rom, behøver ikke noget glas" spurgte han og kiggede på hende og smiler rolig til hende, det vil enlig ikke overrasker ham at hun skal med ham ind, det vil også være hyggelig nok på en måde, så havde han en af snakke med, hvis hans bad var klar vil han gå med hende op da hun sikker viser ham vej til værelse, hvor han kun tager det, han gik ind i rummet og gik over til en stol, hvor han åben sit bælt og tog det af og lad det på stol, hans sabel hælde i bælt, hvorefter han tager sin vest af og derefter begynde af åben sin skjorten, "går ud fra af May ikke er dit rigtig navn" spurgte han og kiggede kort på hende, han tog skjorte af efter han havde fået den åben og lad den på stol,hvor han tatover af et kæmpe søuhyre kommer til syn, hvor han tager sin kniv op af den en støvle og lad den også på stol, hvor han tager støvle af og stille dem på gulvet, han tog sin bukser af og var nøgen, han regne med at hun havde set det før nu hvor hun var prostitueret, han gik over til badekar og sat sig ned i det.
Thor
Thor

Antal indlæg : 27
Join date : 20/04/15
Opholdssted : På Porcelain Black (skib)

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Maya sittha Lør Apr 25, 2015 11:12 pm

Maya sad blot og fulgte hans bevægelser. Hun var jo ikke just begejstret for at være hvad hun var. Og dette var jo slet ikke meningen at det skulle blive en sådan dag. Hun skulle slet ikke ende med at have noget med nogle mænd at gøre.
Da han havde spist færdig, rejste maya sig fra bordet, og hentede en flaske rom. Hun nikkede da han spurgte om badet var klar, og viste ham op ovenpå. Hun åbnede døren til det ene værelse. Da de kom ind, var det tydeligt at dette ikke var et 'gæste' værelse. Der var nogle få billeder på det lille sminke bord der stod i enden af værelset. En kiste til tøj. Og det var i det hele taget en smule mere piget end et normalt gæsteværelse ville være.
Hun viste ham ud på badeværelset hvor der var gjord et bad klar til ham.
Maya stillede sig op af væggen inde på badeværelset, og så blot ned i gulvet. Hun havde selvfølgelig set mange nøgne mænd før. Men nu var han jo ikke gået der ind for at have sex med en luder. Så derfor havde hun dog så meget pli at hun ikke stod og overbegloede ham.
Hun løftede blikket lidt da han sagde at han gik ud fra at hendes rigtige navn ikke var May.
"May er mit.... kende navn.. mit rigtige navn vil jeg gerne holde for mig selv for det meste" sagde hun.
Da han var steget op i badet, så hun på ham. "Mit navn er Maya" sagde hun bare roligt. Hun blev dog stadig stående ved væggen da han havde sat sig i badet.
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Thor Lør Apr 25, 2015 11:28 pm

han nyder det varm vand mod sin krop og læner hovedet mod kant af badekar, han kun godt ser at det ikke var et gæst værelse han var blevet viser op på, "er det dit værelse det her" spurgte han og kiggede over på hende, han begynde rolig af vasker sin krop, han var okay ren men vaske sig ikke rigtig med ren og varm vand, da der jo ikke var særlig meget ren vand ud på havet, "må jeg enlig få rom" spurgte han og kiggede over på hende og smiler svagt, hun havde tager flaske men hun havde ikke giv ham det, han lad armene op på kant af badekar og sidder bare og slappe af.

"har du et efternavn, for jeg har mødet en mand som kommer her fra, han havde en datter her, kan ikke huske hans efternavn lige nu, udover han snakke meget om sin datter" sagde han og kiggede over på hende, hvis hun gad ham flaske med rom, vil han åben flaske og tager en god mund fuld af den og hvile hånd på kant med rom udover kant, "de må godt sætte dig ned, jeg bide ikke medmindre du bede mig om det" sagde han og ment det sidste i sjov, han tog en tår mere af rom og rakte derefter over mod hende hvis hun sæt sig ned tætter på ham, "hans efternavn var hvis noget med sit" sagde han og smiler svagt end han tog en tår mere af sin rom.
Thor
Thor

Antal indlæg : 27
Join date : 20/04/15
Opholdssted : På Porcelain Black (skib)

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Maya sittha Lør Apr 25, 2015 11:37 pm

Maya Så på ham da han spurgte om det var hendes værelse. Hun nikkede roligt. Og her havde hun troet at hun bare skulle slappe af. Hun så ned på sin hånd der holde rommen da han spurgte om han måtte få den. Hun gik over med flasken til ham. "Det... det må de undskylde.. jeg glemte den helt" sagde hun med et smil.
Hun blev stående op, men dog en smule tættere på ham nu. Hun rynkede brynene og så undrene på ham da han spurgte om hendes efternavn. Men endnu mere da han talte om en mand der kom her fra byen. Hun så lidt ned i gulvet. "Min far ville ikke tale om mig!... Han forlod mig" sagde hun blot.
Der kom et svagt smil fra hende da han sagde at hun godt måtte sætte sig, og at han kun bed hvis man bad ham om det. "det plejer at være min replik" sagde hun med et grin.
Hun satte sig på en stol, så hun sad ved siden af fodenden af badet, så hun stadig kunne have øjenkontakt med ham. Hun så lidt undrende på ham da han sagde at manden hed noget med Sit. "Sittha?" Spurgte hun tøvende. Det kunne ikke være hendes far! Han ville umuligt snakke om hende, han skred, og lod hende i stikken, Lod hende betale hans beskidte gæld af.
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Thor Lør Apr 25, 2015 11:48 pm

han smiler svagt over at det var hendes værelse han var blevet viser ind på, så må den overvægtig dame næste være sikker på at hun vil tjener nogen penge til hende, "det gør ikke noget" sagde han og smiler rolig for af viser at hun ikke skulle tager det så tung, han grine lidt af hende, da han havde tager hendes replik, så går det nogle gang, han tog en tår mere af sin rom og hoster nogen gang da han var ved at få rom galt i hals, da hun sagde efternavn som var det han leder efter eller ikke kun huske, men det kun han nu hvor hun havde nævnet det, "det var mands efternavn, er det din far" spurgte han og kiggede over på hende, han smiler rolig til hende end han tog en tår mere af rom, han rakte flaske over mod hende som en tilbud til hende om af tager en tår hvis hun vil, hun havde sikker bruge for det hvis det var hendes far.

"det er lidt over et år side jeg sidste så ham men han snakke meget om dig" sagde han og kiggede over på hende, han lukke sine øjne i og slappe af mens han nyder det varm vand mod sin krop, han havde lyst til af spørge hende om noget men lod være, da der var ingen grund til at skabe en dårlig stemning.
Thor
Thor

Antal indlæg : 27
Join date : 20/04/15
Opholdssted : På Porcelain Black (skib)

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Maya sittha Søn Apr 26, 2015 12:07 am

Maya så meget overrasket på ham da han var ved at få rommen galt i halsen. Det var der nu ikke mange mænd der gjorde, ud over hvis de allerede havde fået for meget af den.
Hun spærrede øjnene op da han sagde at det var det efternavn manden havde. Hun så blot ned, og så ikke ligefrem begejstret ud. Hun så mod ham da han rakte flasken hen mod hende. Hun tog roligt imod den. Og tog en stor slurk. Nok også større end de fleste kvinder ville gøre.
Hun så på ham da han begynde at fortælle. Hun rystede på hovedet. "Han har ikke fortalt om mig... han har fortalt om den pige der engang var hans datter.. hende der forgudet ham" Maya så lidt væk. 1 år siden? Så han levede?... Maya havde på en måde altid håbet at han var død på havet, og det i virkeligheden var derfor han ikke var kommet hjem. Hun bed sig i læben. det kunne hun ikke sige. Slet ikke vis han var ven af denne unge mand.
Der kom et roligt suk fra hende. "undskyld... men... Han forlod mig da jeg var 15.. lige efter at min mor døde" Hun tog en tår mere af rommen og så derefter på ham "Det er hans skyld at jeg har det her arbejde" sagde hun pludselig.
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Thor Søn Apr 26, 2015 12:18 am

han nikke kort til det hun sagde, "jeg ved kun det han har fortælle mig ikke andet" sagde han og kiggede på hende, han havde gætte rigtig med hun godt kun bruge noget stærke af drikke, ud fra den slurk hun tog havde hun meget bruge for det, "det fortælle han aldrig at han gjort det, og vil heller ikke snakke om det når man spurgte ind til det" sagde han og smiler rolig til hende, han nikke bare til han forstod det sidste hun sagde angår med at det var derfor hun arbejde her, "jeg mister selv min mor men når aldrig at lærer hende af kender" sagde han og rakte hånd ud mod hende for at få flaske igen, ellers ende det bare med at hun drikke resten af rom.

hvis han fik flaske tilbage vil han tager en tår af den og duk kort under vandet, for at få vasker sit hår, "forventer dame at du tjener ex når vi nu er ind på dit værelse, hvis jeg må spørge" spurgte han og kiggede over på hende, han vidste jo godt at hun havde fri, da hun havde nævnet det men det kun jo godt være af dame regne med at hun tjener noget på ham.
Thor
Thor

Antal indlæg : 27
Join date : 20/04/15
Opholdssted : På Porcelain Black (skib)

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Maya sittha Søn Apr 26, 2015 12:26 am

Maya sagde ikke rigtigt noget da de talte om hendes far. Hun var stadig vred på ham. Og egentlig kunne hun ikke vinde ud af om hun var skuffet, eller lettet over at høre at han stadig var i live.
Hun så på ham da han sagde at han selv havde mistet sin mor. Men at han ikke havde nået at lære hende at kende. Hun smilede kort for sig selv. "min mor var min bedste veninde!.. Hun lærte mig så meget" sagde hun roligt med et varmt smil, der ikke helt kunne undgået når hun tænkte på minderne. Hun rakte ham flasken. Det var jo ham der havde betalt for den, så selvfølgelig skulle han havde det tilbage.

Hun betragtede ham da han dykkede ned under vandet, og igen da han kom op.
Hun så lidt overrasket på ham, da han spurte om Kro mutter regnede med at Maya tjente flere penge på ham. Og hun vidste godt hvad han mente. Hun trak lidt på skuldrene og så undskyldende på ham. "På en måde ja!" sagde hun og bed sig i læben. "men bare roligt.. jeg skal nok stikke hende en løgn, eller sige at de ikke havde lyst" sagde hun med et sødt smil
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Thor Søn Apr 26, 2015 12:42 am

han kun godt ser på hende da hun ikke var glad for at snakke om hendes far, han var så set heller ikke super glad for at snakke om sin eje far, han nikke kort og smiler rolig til hende, med hun var tilgengæld glad for at snakke om hendes mor, han smiler rolig af hende da hun snakke om dame, "hvis det kan hjælp på hendes humør, vil jeg gerne betale for at overnatten, det er lang tid side jeg har sovet i en normal seng" sagde han og kiggede over på hende og smiler svagt.

han tog en tår af rom og rakte flaske over mod hende hvis hun nu vil have mere, han skulle nok også snart op af badekar da vandet var begynde at bliv kold men det var nu rart, "vil du række mig et håndklæde" spurgte han og kiggede over på hende, hvis hun rakte ham et håndklæde vil han tager imod det og rejse mig sig op og gå ud af badekar og begynde af tørre sig, han vil tager sit tøj på efter han er blevet tør.
Thor
Thor

Antal indlæg : 27
Join date : 20/04/15
Opholdssted : På Porcelain Black (skib)

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Maya sittha Søn Apr 26, 2015 12:50 am

Maya kunne ikke lade vær med at gengælle hans smil. Det var underligt! Hun talte aldrig om sine forældre, og nu gjorde hun det til en vildt fremmed. Men det var nu rart ikke altid at skulle holde det for sig selv.

Maya så overrasket på ham da han sagde at han gerne ville overnatte. Hun bed sig kort i læben, men nikkede så. "Det vil jeg sige til dem så" sagde hun med et kort smil. Hun så ind mod sengen. Det var faktisk første gang hun skulle have en SOVENDE.
Hun så på flasken da han rakte den hen mod hende, og kom med et lille smil. Hun tog imod flasken, og tog en tår mere. Hun kunne vel lige så godt. Hun skulle jo ikke have nogle kunder.
Hun rejste sig fra stolen da han bad om et håndklæde, og tog et. Hun rakte det til ham med et smil.
Og igen så hun væk da han rejste sig. Hun havde pli, og ønskede ikke at overbeglo folk.
Da han havde tørt sig, og taget tøj på smilede hun bare. "Jeg går lige ned og fortæller at de bliver" sagde hun med et smil, og gik mod døren. Hun gik ned til kro egeren og fortalte at hun havde Thor sovende natten over, hvilket for dem var en god ting.
Hun tog en flaske rom mere med op.
Da hun kom ind, satte hun den på nat bordet. Hun gik ud på badeværelset igen til ham. Hun tog et håndklæde "Hvis de sætter dem på sengen, så skal jeg nok tåre deres hår" sagde hun med et smil eftersom det stadig dryppede.
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Thor Søn Apr 26, 2015 1:04 am

han nikke kort til hun vil sige det til dem, han tog imod håndklæde da hun rakte et til ham, hvor han tørre sig og tager sit tøjet på men lad dog sabel og kniv men tog det bare i hånd, da hun kom tilbage efter at være ned og fortælle, kiggede kort over på hende og nikke kort, han gik ind og lad hans sabel og kniv på en stol end han sat sig ned på kant af hendes seng, hvor han lad hendes tørre hans hår, hans hat havde han også lagt på stol sammen med sabel og kniv, han smiler svagt da han kun ser at hun havde tager en flaske rom med op, "hvad vil det så koster mig angår overnatning" spurgte han og kiggede op på hende og smiler rolig.

da hun var færdig med at tørre hans hår lad han sig ned på seng og lad den en hånd bag hovedet, "hvad vil de gerne opleve hvis de fik mulighed for det" spurgte han og kiggede over på hende og smiler svagt, han regne med af hun selv sige fra hvis det bliver for meget for hende, hun havde enlig stadig hans flaske med rom.
Thor
Thor

Antal indlæg : 27
Join date : 20/04/15
Opholdssted : På Porcelain Black (skib)

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Maya sittha Søn Apr 26, 2015 1:12 am

Maya stillede sig foran ham, mens hun tørrede hans hår, det underligt dette havde hun ikke gjord på nogle før. altså ud over hendes far. Hun så på ham med et smil da han spurte hvad det ville koste ham at overnatte. "de tænker meget på hvad ting koster" sagde hun med et smil.
Hun nussede hans hår færdigt så det blev helt tørt. Hun hang håndklædet over stolens ryg. "Det koster 4 pund for en overnatning" sagde hun med et smil.

Hun betragtede ham da han lagde sig ned i sengen. Hun smilede lidt over hans spørgsmål. Hun gik hen mod ham, og rakte ham hans flaske. "Hmm.. Det hele" sagde hun blot med at smil. Hun satte sig ved siden af ham i sengen. "Jeg ville.. sejle over havene, se en masse lande, måde nye mennesker.. det hele" Maya vidste at det var en egoistisk og urealistisk drøm. Men dem var man også nød til at have nogle af. Især med et job som hendes. Man var nød til at have noget man kunne håbe på, et lille spinkel håb man kunne holde fast i når det var aller sværrest.
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Thor Søn Apr 26, 2015 1:27 am

han smiler lidt af hende og kiggede kort op på hende, "det er rart at have styre på hvad man har tilbage, så men ikke stå og ikke kan betale" sagde han og smiler svagt, han tog imod flaske og tog en tår af den, han fat fire pund frem og rakte dem til hende, han smiler lidt af det hun sagde om hun vil ud af rejse, "du lyder som mig, da jeg tog ud af sejle for første gang, har været ud på havet lige side" sagde han og kiggede kort på hende, det var lidt over ti år side han tog ud af sejle for første gang, som tid dog flyve af sted.

det var blevet til en vande at spørge hvad tinge koster så man havde et overblikke over tinge, selvom han ikke mangle penge lige nu og her men altid rart at have nogen, han sat sig op og tog en tår af rom og rakte flaske til hende og smiler rolig, "der er næste aldrig en dag der er ens ud på havet" sagde han og smiler rolig til hende, han savnet ikke rigtig at stå i en smede selvom han gør det engang imellem.
Thor
Thor

Antal indlæg : 27
Join date : 20/04/15
Opholdssted : På Porcelain Black (skib)

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Maya sittha Søn Apr 26, 2015 6:22 pm

Maya tog imod pengene, og lagde dem på bordet. Hun så på ham mens han fortalte om havet. Hun rakte over og tog den anden flaske, og tog proppen af, og tog en tår. Hun lyttede opmærksomt til hvad han sagde. Hun havde altid elsket historier om havet.
Hun smilede lidt da han sagde at hun lad som ham. Det var vel sådan alle havde havde det, hvis de elskede havet.

Hun lagde sig ned på maven ved siden af ham, og smilede ham. "Hvordan er det så? Er havet så fantastisk som folk fortæller? Og er det lige så farligt?" spurgte hun og vippede lidt med sine ben som hun havde oppe i luften. Hun så meget intrasseret ud
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Thor Søn Apr 26, 2015 6:32 pm

Han drak resten af rom som var i flaske nu hvor hun åbent den anden, han stille den tom flaske på gulvet og smiler kort til hende, "det er det og næste mere farlig end der bliver tale om, men det man kan oplever der ud, er utrolig nogen gang, mærke vind i ansigt de mange dyr der lever i havet, nogen stede er vandet så klar at man kan ser bund, det kan næste ikke beskrive hvor flot der ned" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig, han flytte sig lidt så der var bedre plads til hende.

Efter lidt tid sat han sig op og flytte sig længe op i seng, så han kun sidder op af væg, han lukke kort sine øjne og slappe af, "man havet er også et farlig sted, om man overlever den næste kamp eller storm, er aldrig til at vide" sagde han og kiggede på hende, han lad sine hænder om bag hoved for at hvile hoved lidt bedre.
Thor
Thor

Antal indlæg : 27
Join date : 20/04/15
Opholdssted : På Porcelain Black (skib)

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Maya sittha Søn Apr 26, 2015 6:38 pm

Maya tog en stor tår fra flasken mens han fortalte. Uden hun selv tænke over det. Dannede der sig et smil på hendes læber det lød fantastisk! Og det lød som et liv for hende.

Hun så på ham da han fortalte om hvor farligt det kunne være. Hun trak på skuldrene "det er da bedre end her.. hvor du enden dår af en sygdom.. eller en hjernedød kunde der har drukket for meget" sagde hun lidt skabt.
Hun havde mistet en kæreste veninde sådan. En alt for fuld kunde der ikke kunne reglerne. Havde kvalt hende da hun havde strittet imod.
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Thor Søn Apr 26, 2015 6:50 pm

"det er der nogle som mener og jeg vil giv dig rart i det, vil også heller være ud på havet" sagde han og kiggede kort på hende, han kun enlig ikke rigtig mærke i nu af han havde drukket 3/4 af en flaske og en øl til mad, men nu drak han også en del og havde gjort det i mange år, rom var nemme at få fat i en ren vand, han lukke kort sine øjne og smiler svagt, "man der må vel være mange mulighed for dig at kom med et skib" halvt spurgte han og åben sine øjne og kiggede på hende, han havde ikke mulighed for det da han ikke var kaptajn på skibet men kun første styrmand.

"hvad har du lyst til udover at snakke" spurgte han og kiggede over på hende og smiler svagt, de kun godt bruge tid på af snakke indtil de vælge at hop i seng, han havde enlig lyst til at spiller kort men vidste ikke om hun lå ind med et kort sæt og havde lyst til det, udover det vidste han godt at hun ikke plejer at få lov til at bestemmer, når hun havde en kunde men vil nu mener at han ikke er lige som hendes andre kunder.
Thor
Thor

Antal indlæg : 27
Join date : 20/04/15
Opholdssted : På Porcelain Black (skib)

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: Tortola :: Road Town :: Havnen

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum