Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Porcelain Black * Brig*

2 deltagere

Go down

Porcelain Black * Brig* Empty Porcelain Black * Brig*

Indlæg af Carmilla Man Apr 20, 2015 11:22 pm

Porcelain Black er et smukt skib, som er klædt i naturlige farver. Hun er lavet af massivt træ, hvilket vil sige hun kan holde til en del. Mørkebrunt træ, med de to høje master hvor de hvide sejl bliver hejst op til tops. Hendes gallionsfigur er som alle andre skibe en havfrue, dog er den godt falmet efterhånden og har nogle skader her og der, hvilket blot viser at Porcelain Black efterhånden er en gammel skude.

Carmilla har overtaget dette skib af fra hendes far, som var kaptajn før hende, men eftersom han blev syg da hun var yngre og havde bestemt at det var hende der skulle være den næste kaptajn, så har hun nu overtaget.

___________________________________________

Våben~ Porcelain Black er udstyret med 4 kanoner på hver side og to bagved.
Mandskab~ Der er 14 mænd udover hende selv.
Længde~ Omkring 45 meter.
Kapacitet~ 470 tonnage.
Topfart~ 9 knob, alt efter lasten
Sejl~ Porcelain Black bærer 14 sejl fordelt på 2 master og et flag i toppens mast med familien Black's våbenskjold.
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 16
Join date : 20/04/15
Opholdssted : For det meste på hendes skib Porcelain Black

Tilbage til toppen Go down

Porcelain Black * Brig* Empty Sv: Porcelain Black * Brig*

Indlæg af Conall Tors Apr 23, 2015 5:09 pm

ohøj, jeg høre du søger mandskab? hvis du har brug for loyale mænd, er Conall O'connor klar! men så må vi se om du kan vinde min tillid, aye? :P PM mig med detajlerne ^^
Conall
Conall

Antal indlæg : 31
Join date : 23/04/15
Opholdssted : hvor min kaptajn siger jeg skal være.

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum