Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ønskebrønden

5 deltagere

Go down

Ønskebrønden  Empty Ønskebrønden

Indlæg af Jonathan Tirs Apr 21, 2015 4:38 pm

Hvis I har nogle ønsker til siden, så kan I smide alle jeres ønsker ind i dette emne :) Vi vil gøre vores bedste for at opfylde så mange ønsker som overhovedet muligt ;) Vi vil ligeledes komme med løbende opdateringer herinde, hvis vi opfylder et ønske eller to.

Ønskerne kan være alt mellem himmel og jord - nye farver, nye racer, magi, you name it! Vi opfylder dog ikke alle ønsker.
Jonathan
Jonathan
Admin

Antal indlæg : 56
Join date : 05/04/15
Opholdssted : Road Town, Tortola.

https://jagten.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ønskebrønden  Empty Sv: Ønskebrønden

Indlæg af William Fre Apr 24, 2015 1:20 pm

Måske en slags avis, i selve spillet?
Altså lidt som af folk kan læse avisen.
Måske at der er en ny pirat der er blevet hængt, efter hans gerninger? Idk..
Altså de kunne været ret fedt, for man kunne bruge det ret meget i spillet.. og være sådan lidt: Har du hørt det her?
William
William

Antal indlæg : 2
Join date : 22/04/15
Opholdssted : Havet.

Tilbage til toppen Go down

Ønskebrønden  Empty Sv: Ønskebrønden

Indlæg af Ziva Søn Apr 26, 2015 3:54 pm

Jeg har nogle ideer, noget jeg har tænkt over de sidste par dage, for jeg ser lidt siden som en POTC inspireret en, men jeg tror jeg er gal på den.. Dog har jeg nogle ideer som jeg lige ville bringe på banen ^^

myter, legender::
Myter og/eller legender, som sømænd og pirater kan stræbe efter, lidt ala POTC(pirates of the caribbean) med det evige liv, kraken, og den aztetiske skat. Ikke at det skal være de samme myter, men myter som kan bruges til at skabe spil herinde! Måske også nogle at myterne kan være ægte, men at admins skal godkende at man får lov til at "gennemføre" missionen. Altså det er jo svært at faktisk finde de forskellige myter man nu vil opsøge, og de meget få der gør det, der kan man jo sige, at de ikke vil fortælle det videre, da de ikke vil dele en hemmelighed som denne med nogen anden, eller der bliver gjort noget mod dem som gør at de glemmer placeringen.. Ja det er jo noget man kan udarbejde til sidst.
Ja det var det ^^ håber det kan bruges til something :D
Ziva
Ziva

Antal indlæg : 44
Join date : 19/04/15
Opholdssted : oftest nær lagunen, men da hun er facineret af menneskenes verden søger hun oftest mod bugterne om aftenen og svømmer i byernes kanaler for at få et trin indenfor i en verden hun aldrig vil blive en del af.

Tilbage til toppen Go down

Ønskebrønden  Empty Sv: Ønskebrønden

Indlæg af Black Bill Tirs Apr 28, 2015 5:00 pm

Ka' godt lide det med myter og/eller legender, vil skabe liv i verden :D
Black Bill
Black Bill

Antal indlæg : 10
Join date : 28/04/15
Opholdssted : Parham Town

https://www.fanfiction.net/~raven41

Tilbage til toppen Go down

Ønskebrønden  Empty Sv: Ønskebrønden

Indlæg af Dalia Tirs Apr 28, 2015 5:01 pm

Kan lige smide en kort bemærkning - Der er planer om at der laves sømandskrøner og den slags :D

Dejligt at høre jeres forslag! :D
Dalia
Dalia

Antal indlæg : 46
Join date : 19/04/15
Opholdssted : På sit skib "The Vagabond"

Tilbage til toppen Go down

Ønskebrønden  Empty Sv: Ønskebrønden

Indlæg af Ziva Tirs Apr 28, 2015 5:21 pm

også vil jeg være verdens hersker og gudinde over havene! x'D
Ziva
Ziva

Antal indlæg : 44
Join date : 19/04/15
Opholdssted : oftest nær lagunen, men da hun er facineret af menneskenes verden søger hun oftest mod bugterne om aftenen og svømmer i byernes kanaler for at få et trin indenfor i en verden hun aldrig vil blive en del af.

Tilbage til toppen Go down

Ønskebrønden  Empty Sv: Ønskebrønden

Indlæg af Black Bill Tirs Apr 28, 2015 5:28 pm

Uh uh uh så vil jeg ha' "The Flying Dutchman" som mit skib nu når vi alligevel laver demands! xD
Black Bill
Black Bill

Antal indlæg : 10
Join date : 28/04/15
Opholdssted : Parham Town

https://www.fanfiction.net/~raven41

Tilbage til toppen Go down

Ønskebrønden  Empty Sv: Ønskebrønden

Indlæg af Jonathan Ons Apr 29, 2015 11:30 am

Nogle af jeres bønner er blevet hørt ;) Vi vil kigge lidt på jeres foreslag, og de vil forhåbentlig snart blive implementeret! Husk endelig at kaste en lille mønt ned til brønd-guderne! Og kom endelig med flere ønsker og foreslag!
Jonathan
Jonathan
Admin

Antal indlæg : 56
Join date : 05/04/15
Opholdssted : Road Town, Tortola.

https://jagten.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ønskebrønden  Empty Sv: Ønskebrønden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum