Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeg ved måske noget - Maya sittha

2 deltagere

 :: Tortola :: Road Town :: Havnen

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha - Page 2 Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Maya sittha Søn Apr 26, 2015 7:19 pm

Maya smilede da han gav hende ret. Det måtte da være en hel del bedre følelse at dø ude på et eventyr, end i en by hvor ingen lagde mærke til det alligevel.
Hun trak på skuldrene over hans spørgsmål, og tog en tår af rommen. "hvis jeg tog afsted uden at min gæld er betalt ud.. ville jeg blive eftersøgt og hængt" sagde hun og så roligt på ham. "DERFOR er jeg ikke taget væk endnu" Hun tog en tår mere af rommen og så på ham da han spurgte hvad hun har lyst til. Hun trak på skuldrene "hvad har DE lyst til?"
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha - Page 2 Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Thor Søn Apr 26, 2015 7:26 pm

Han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "ja det går ikke at du ikke har det"[/b] sagde han og kiggede på hende, han lukke kort sine øjne, han glæde sig næste helt til at sove i en normal seng men vil ikke i seng nu selvom han var da træt, "vi kan spiller kort hvis du har et kort sæt" sagde han og smiler svagt til hende, hvis hun havde det var det bare lige hvad de skulle spiller for et spil, "kan du poker ellers kan jeg lærer dig det" sagde han og kiggede på hende, han smiler rolig til hende, han vil ikke spiller om penge men bare spil for sjov eller skulle det være strip poker, som også kun være sjov.
Thor
Thor

Antal indlæg : 27
Join date : 20/04/15
Opholdssted : På Porcelain Black (skib)

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha - Page 2 Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Maya sittha Søn Apr 26, 2015 7:48 pm

Maya havde ikke lyst til at tænke på det faktum at hun nok aldrig ville blive fri fra sin gæld. Hun så på ham med et smil da han spurgte om de skulle spille kort. Hun rejste sig fra sengen, og fandt et spil kort i den ene skuffe ved bordet.
Hun løftede et øjenbryn da han spurgte om hun kunne spille poker. "Jeg kan tvære dig ud" sagde hun bare med et grin. Hun satte sig over i sengen igen, og begynde at give kort. "Hvad spiller vi om?" Kun kunne mærke at alkoholen var ved at tage en lille smule fat. Det var nok derfor hun var blevet mere afslappet omkring ham.
Men hun var ikke fuld endnu. Men hun var jo heller ikke vandt til at drikke. Hun rejste sig fra sengen, og satte flasken på Natbordet. "Jeg kommer lige om et øjeblik" Maya smuttede neden under, hvor kroen snart var ved at være tom. Kro mutter spurgte hvad Maya lavede her nede, og fortalte at Thor gerne ville have mere at drikke. Hvilket fik Kro mutter til at få 2 krus øl med op. Maya smilede bare, og løb op med de 2 krus. Hun rakte ham det ene efter hun havde lukket døren efter sig. "det er min omgang" sagde hun med et smil, og tog fat om det store kros med 2 hænder, og tog en stor slurk
Maya sittha
Maya sittha

Antal indlæg : 77
Join date : 20/04/15
Opholdssted : Hun har sit eget værelse på et bodel

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha - Page 2 Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Thor Søn Apr 26, 2015 7:57 pm

han smiler lidt af hende og grine selv svagt af den udtales hun kom med, "du kan da prøve" sagde han og kiggede på hende, "når du nu mener at du kan tvære mig ud, hvad med strip poker så" spurgte han og kiggede på hende mens han smiler svagt, han nikke kort til det hun sagde og kiggede kort efter hende da hun gik ud af værelse, han smiler rolig da hun kom tilbage lidt efter og tog imod krus med øl, "så takke jeg" sagde han og tog en tår af øl, mens hun var ned efter øller havde han blandet kortet og giv dem ud, så mangle de bare at finde ud af om det var normal poker eller strip.

Og hvis det var normal, så skulle de finde ud af hvad de spiller om, han tog en tår mere af øl og smiler rolig til hende, men spiller normal om penge eller andre værdi ting, det havde han ikke lyst til at gør med hende, for så bliv det måske bare svære for hende at betale sin gæld tilbage, det vil han ikke have skyld for at hun skulle være længere tid om det på grund af ham.
Thor
Thor

Antal indlæg : 27
Join date : 20/04/15
Opholdssted : På Porcelain Black (skib)

Tilbage til toppen Go down

Jeg ved måske noget - Maya sittha - Page 2 Empty Sv: Jeg ved måske noget - Maya sittha

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: Tortola :: Road Town :: Havnen

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum